Welcome to bloggworld Camilla!

Nu har även jag fallit för blogg trenden. De som verkar var grejen 2010 för att lyckas i bloggvärlden är att man ska nischa sin blogg. Så min blogg kommer fokusera på hur det är att leva på det inte så glamourösa men mysiga landet och det jag utbildar mig till nämligen florist. Jag kommer även ta upp viktiga och aktuella frågor.


Jag är rätt trött på alla glamourösa och lyxlirare till Stockholms bloggare, varför är det ingen som vissa en annan sida av livet? Jag tänkte bli en av dem som gör det.


Vem är jag då? Jo, jag är en 19 årig tjej som går sista året på gymnasiet och pluggar till florist, brinner verkligen för yrket och hoppas jag kommer gå långt. På vardagarna bor jag på skola, så ni kommer få ta del av hur det är att bo på internat de kan vara helt galet ibland! På helg och lov bor jag hemma hos mina föräldrar på gården.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0